Bobcat spouští kampaň na podporu značky v České republice

Doosan Bobcat, světový výrobce kompaktních strojů Bobcat, spouští robustní brandingovou kampaň v České republice.

Kampaň s mottem "Šelma zrozená v Česku" má za cíl zvýšit povědomí o značce Bobcat a představit ji jako spolehlivého a stabilního zaměstnavatele v České republice. Bobcat sídlí ve středočeské Dobříši, a proto je kampaň zaměřena především na blízké regiony - Prahu a střední Čechy, odkud pochází většina zaměstnanců firmy.

Kampaň se objeví v nejrůznějších typech médií:

 Venkovní reklamní plochy

  • Billboardy, autobusy ve Středočeském kraji, tramvaj v Praze

Digitální marketing

  • Kampaň se zaměřuje na nejvýznamnější české zpravodajské servery (Novinky.cz, iDnes.cz nebo Aktualne.cz a sociální sítě Facebook a Instagram)

Webové stránky

  •   Středobodem kampaně je web www.bobcatdobris.cz, který představuje historii společnosti, její kampus v Dobříši, produkty, zaměstnance a jejich příběhy, aktivity společnosti v sociální a enviromentální oblasti a odkazy na pracovní portál bobcat.jobs.cz a stránky exkluzivního českého dealera Bobcat CZ.

Kampaň je plánovaná od listopadu do konce prosince 2023. Pokud chcete svým dílem přispět ke zviditelnění značky Bobcat, sdílejte fotografie a videa strojů Bobcat na sociálních sítích s hashtagem #beastborninczechia nebo #bobcatinthewild a označte profil @BobcatEMEA.