Bobcat spouští kampaň na podporu značky v České republice
Kampaň s mottem "Šelma zrozená v Česku" má za cíl zvýšit povědomí o značce Bobcat a představit ji jako spolehlivého a stabilního zaměstnavatele v České republice. Bobcat sídlí ve středočeské Dobříši, a proto je kampaň zaměřena především na blízké regiony - Prahu a střední Čechy, odkud pochází většina zaměstnanců firmy.
Kampaň se objeví v nejrůznějších typech médií:
Venkovní reklamní plochy
- Billboardy, autobusy ve Středočeském kraji, tramvaj v Praze
Digitální marketing
- Kampaň se zaměřuje na nejvýznamnější české zpravodajské servery (Novinky.cz, iDnes.cz nebo Aktualne.cz a sociální sítě Facebook a Instagram)
Webové stránky
- Středobodem kampaně je web www.bobcatdobris.cz, který představuje historii společnosti, její kampus v Dobříši, produkty, zaměstnance a jejich příběhy, aktivity společnosti v sociální a enviromentální oblasti a odkazy na pracovní portál bobcat.jobs.cz a stránky exkluzivního českého dealera Bobcat CZ.
Kampaň je plánovaná od listopadu do konce prosince 2023. Pokud chcete svým dílem přispět ke zviditelnění značky Bobcat, sdílejte fotografie a videa strojů Bobcat na sociálních sítích s hashtagem #beastborninczechia nebo #bobcatinthewild a označte profil @BobcatEMEA.